Bauunternehmen Baufirma Salzburg Trockenbau Salzburg Trockenbau Unternehmen Salzburg Spengler Salzburg Aussenputz Salzburg Fliesenleger Salzburg Innenputz Salzburg Schlosser Salzburg
Objavljeno: 21.04.2017. u 15:11  

Novi Mercedes-AMG S63: Manja radna zapremina, ali više snage

I dok u Brabusu i dalje misle da ništa ne može zamijeniti radnu zapreminu motora, u AMG-u čini se ipak misle drugačije. Posljednji dokaz stigao je s redizajniranom S-Klasom.

Premijerno predstavljena na Sajmu automobila u Šangaju, redizajnirana S-Klasa sa sobom je donijela nekolicinu noviteta koji se na prvi pogled ne vide, jer su sakriveni ispod uglačane karoserije.
 
Najveća promjena u slučaju AMG-ove verije S63 krije se ispod dugog poklopca motora ispod kojeg je u ovom slučaju smješten "kućni" 4-litarski biturbo V8 motor s kojim je AMG zamijenio 5,5-litarski biturbo V8 koji je pokretao S63 prije redizajna.
 
Značajno smanjenje radne zapremine u odnosu na stari motor AMG-ovom ručno sastavljenom novom motoru uopšte nije smetalo, jer je u četiri litre radne zapremine uz pomoć turbo-punjača "ugurano" 612 konjskih snaga, što je 27 KS više od maksimuma koji je nudio 5,5-litarski motor. Vrijednost najvećeg obrtnog momenta (900 Nm) ostala je ista, samo što je stari motor do spomenute brojke stizao pri 2.250 obr/min, a novom za isto treba 2.750 obr/min.
 
S novim je motorom stigao i novi automatski mjenjač koji sada umjesto sedam ima devet stepeni prenosa, a u AMG-u tvrde da iz jednog u drugi stepen prijenosa ide znatno brže. S dvije suštinske mehaničke promjene S63 od 0 do 100 km/h stiže nakon 3,5 sekundi, što je pola sekunde brže u odnosu na staru verziju, a s opcionim paketom AMG Driver maksimalna brzina ultraluksuzne limuzine iznosi 300 km/h.
 
Vjerovatno nebitan podatak za buduće vlasnike ovakvog automobila, ali su u Mercedesu spomenuli da je prosječna potrošnja redizajniranog modela S63 s novim motorom smanjena za više od jednog litra i iznosi 8,9 litara nakon 100 pređenih kilometara. Smanjena je i prosječna emisija CO2: sa 237 na 203 g/km. Reduciranjima je prije svega pomogla mogućnost deaktivacije četiri cilindra u situacijama koje ne traže puni angažman motora.
 
Mercedes će u ponudi za osvježenu S-Klasu i dalje zadržati verziju S65, jer kažu da još uvijek ima dovoljno kupaca koji se ne žele odreći onoga što sa sobom nosi V12 motor.
 
KOMENTARI